Dag 2 20-07 Cairns

20 juli 2023 - Cairns, Australië

20-07-2023: Vandaag is de eerste volle dag in Cairns. De dag begon met Tijn en Tobie die broodjes gingen halen bij een lokale bakkerij hier in de buurt. Iedereen was wakker rond 5 uur 's nachts door de jetlag behalve Guusje, die sliep door als een steen. Tijn en Tobie hebben in de ochtend een potje stratego gespeeld op het balkon om 7:00, net nadat de zon op gekomen was. Het ontbijt aten we rond 11:30 en het was erg lekker. Na het ontbijt gingen we zwemmen in het zwembad. De temperatuur van het water was heel erg lekker. Toen we wat gezwommen hadden bij het zwembad gingen we naar een open zwembad gevuld met zeewater (zie fotos dag 1). Na het zwemmen gingen we ons opfrissen om uit eten te gaan. We hebben uiteindelijk heerlijk gegeten in een hamburgerrestaurant (met onder andere vegetarische burgers). Na het eten zijn we teruggelopen over de boulevard waar we onder andere een waarschuwingsbord tegenkwamen voor krokodillen (zie fotos dag 1). Al met al was het een erg gezellige en relaxte dag. Tot morgen allemaal, groetjes Tobie

1. Joost:
    20 juli 2023
    Lekker bruder. Maar dit is ff bijkomen en wennen. Over een paar dagen begint jullie echte mooie reis. Ben nu al benieuwd naar jullie verslagen en fotos. Alvast een veilige en mooie journy. Gr uit het verre breda 🖐
  2. Joost:
    20 juli 2023
    Aussi aussi aussi 😀
  3. Paul:
    21 juli 2023
    thnx Joost! komt goed hier ;-)