Dag 25 12-8 Brisbane

12 augustus 2023 - Brisbane, Australië

Vandaag een beetje uitgeslapen tot 10.00 uur, ontbeten op het dakterras en Brisbane in gegaan met de River Cat (de riviertaxi). Een mooie dag vandaag en 25 graden, dus lekker warm. Wouw... wat een stad echt geweldig! De foto' s spreken voor zich. We zijn in het centrum " South Bank" uitgestapt. Dit lijkt wel een vakantiedorpje aan zee in de derde grootste stad van Australië. Veel winkeltjes, barretjes, marktkraampjes, eettentjes, een park en een lagune om te zwemmen met een uitzicht op de enorme gebouwen aan de Rivier. Wat een fijne plek! Op het einde van de middag zijn we daar ook gaan eten bij een Mexicaans restaurant. Er was veel te doen rondom het WK vrouwenvoetbal. Er was ook een stadion ingericht om te kijken en een groot scherm in het park. Nadat we gegeten hadden was de wedstrijd Australie-Frankrijk begonnen. Wat was het druk! En wat bleek nou.... de wedstrijd werd gespeeld in het stadion aan de overkant van de Rivier van waar wij zaten. Australie heeft gewonnen dus ze zijn door naar de halve finale.