Dag 1 heenreis naar Australië

19 juli 2023 - Cairns, Australië

19-07-2023: Hey allemaal! Momenteel is het hier 22:30 (Nederlandse tijd: 14:30) en zitten wij in ons appartement in Australië. We zijn allemaal doodop van de heenreis en het tijdsverschil (8 uur tijdsverschil). De heenreis begon met een wekker van 04:00 's nachts. Vanaf Brussel airport begon onze eerste vlucht naar München, vertrektijd 08:50 Nederlandse tijd en aankomst tijd 10:05. Na deze vlucht hadden we 3 uur voor onze overstap naar onze volgende vlucht namelijk naar Singapore. Deze vlucht ging 12 uur duren en zouden daar aankomen om 07:00 's ochtends (Nederlandse tijd 01:00). Hier begon dan ook het gesjoemel met de tijdzones. Na deze vlucht hadden we een overstap van anderhalf uur op de volgende en laatste vlucht naar Cairns Australië. Deze vlucht duurde een extra 6 uur wat onze totale reistijd neerzette op iets over de 24 uur. We zijn nu dus aangekomen in ons appartement grenzend aan de boulevard met dus mooi zeezicht. Wij gaan nu een goede nachtrust tegemoet, Fijne avond allemaal. Groetjes Tobie

1. Joost:
    20 juli 2023
    Ja hallo breda hier😁 mooi hoor. Ja de vliegreis is vermoeiend i know. Maar het grote avontuur kan beginnen. Wel links rijden eeejj. Groet joost 🖐🖐
  2. Natascha Van Houten:
    20 juli 2023
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Veel plezier lieve vrienden. Geniet!