Dag 9 27-7 South Mission Beach

27 juli 2023 - South Mission Beach, Australië

Vandaag tweede dag in de regen in de camper. Weinig gedaan, wel veel geld uitgegeven ;-) We hebben vanochtend de Tasman camping gebeld of ze nu wel plek hadden en jawel, meteen eerste telefoontje prijs. We hebben meteen geboekt voor 31-7 t/m 3-8 voor een camping op Airlie Beach. Voor 1 augustus ook meteen een dagtrip naar de Whitsundayislands geboekt. Deze: dagtrip naar Withsunday Islans

Op de camping kwamen we een andere Nederlandse familie tegen, staan 10 meter van ons vandaan, raad eens waar ze vandaan komen: jawel uit Bavel! Hoe is het toch mogelijk!

harde wind en regenbuien

Na de dagtrip te hebben geboekt hadden we de smaak te pakken en zijn we door gaan boeken. Na Airlie gaan we naar Yeppoon: onze camping daar voor een tweetal nachten (3 en 4 aug).  Daarna is de planning om naar Herveys Bay te gaan voor 3 nachten en daarna 3 nachten Noosa. Voor die laatste twee plaatsen moeten we nog een camping vinden. We sluiten daarna af met een appartement in Brisbain!

1. Joost:
    😁 😁
  3. Suze:
    29 juli 2023
    Hoi Guusje
    Dit is Suze hier en ik hoop dat je mij mist ik jou wel en nog heel veel plezier ik ga je vanaf 4 augustus iedere volgen en dan word ik je #1 stalker dikke caviaknuffels naar baardmans van oud vrouwtje
  4. Paul:
    30 juli 2023
    Hey Suze dit is Guusje hier en ik mis jou ook maar vanaf 17 augustus kunnen we weer afspreken, we zien elkaar snel weer tot dan