Dag 21 8-8 reisdag van Hervey Bay naar Noosa

8 augustus 2023 - Noosa Heads, Australië

Vanmorgen om 10.00 uur zijn we van Hervey Bay naar Noosa vertrokken. Eerst een stop bij de supermarkt en toen een rit van 2 uur en 45 minuten naar Noosa Noord. Om 13.30 uur waren we op onze bestemming, een kampeerterrein in een Nationaal Park echt erg mooi en je voelt de rust om je heen. Na de lunch zijn we naar het strand gelopen op 1 km afstand. Noosa is bekend om het golfsurfen. Het waaide dan ook flink en er waren hoge golven. Op het strand in dit natuurgebied komen zeeschildpadden hun eieren leggen en er zitten zeldzame vogels. Tijdens het terug wandelen naar ons kampeerterrein probeerde we koala' s te spotten en kangoeroes. Guusje grapte nog dat we ze aan het zoeken waren maar dat ze waarschijnlijk bij onze Kamper zouden zitten en wat denk je ... Bij het kampeerterrein aan de overkant zagen we de eerste kangoeroes en daarna zeven stuks op het veld tegenover onze Camper. Nu ik dit typ zijn er nog meer bij gekomen en zitten er een paar naast de Camper, echt zo ontzettend leuk! Logisch dat de kinderen dit de leukste Kampeerplek vinden. Morgen op naar het centrum van Noosa en hopelijk zien we dan ook weer wat koala's.